BİZİ YALNIZ BIRAKMAMAK İÇİN LÜTFEN ;

1.03.2010

dore

Dore ürünleriyle internette karşılaştım.O aralar sürekli diğer firmalar için teklif geliyordu,fakat ben yapamayacağımı söyleyip geri çeviriyordum.İstediğim halde bir türlü başlayamıyordum .Bir ara int. te dolaşırken Dore ' nin ilanıyla karşılaştım ve o an başlamaya karar verdim.Hani derler ya her şey kısmetledir diye, gerçekten öyle. Kullandıktan sonra iyiki de başlamışım dedim. Ürünleri önce ben kendim kullandım denemek için.Gayet güzel olduğunu görünce temsilciliğe devam etmeye karar verdim ve 2 aydır DORE'nin içindeyim.Ürünleri güvenle herkese tavsiye edebiliyorum.Çünkü hepsi BAKANLIK ONAYLI ürünler ve özellikle kremleri bence harika. Bir kullanıcı olarak herkese tavsiye ediyorum.İçerisinde MUTFAK ÜRÜNLERİ,KOZMETİK ÜRÜNLERİ ve TAKILAR VAR. Tek kelimeyle harika .
 Dore temsilcisi olmak istiyorsanız benimle iletişime geçebilirsiniz. Temsilcilik ve siparişler için iletişim adresimi yan tarafa kaydettim.
DORE YENİ KATALOĞ bir göz atayım derseniz tıklayın ;)

ürünler içinden bir kaç tanesi örnek.Diğerleri Kataloğda.

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

iletişim için;

Etiketler

jet networking (4) göz makyajı (3) oriflame (3) DORE (2) EK İŞ (2) ağrı kesici (2) baklagil (2) balık (2) ek gelir (2) fenerbahçe (2) futbol (2) (2) kozmetik ürünler (2) kusursuz ve dik göğüsler için birkaç egzersiz (2) makyaj malzemeleri (2) pierre cardin (2) rimel (2) su (2) yüzgeç (2) şeker (2) şifalı bitkiler (2) şişe (2) ADAÇAYI (1) Dolu (1) DÜNYA KADINLAR GÜNÜ. (1) Göbek ve karın yağlarında korunmak için karışım (1) Mutfakta hijyen kuralları (1) SİRKE (1) anjin (1) antiseptik (1) avrupa networking (1) ayna (1) badem (1) bebek (1) bitter (1) bronşit (1) börek (1) büfe (1) bıçak (1) cam (1) cilt bakımı (1) deprem (1) detoks (1) dolaşım (1) dolgun dudaklar (1) doğal ürünler (1) dudak kalemi (1) duman (1) duvar (1) ekiş (1) enerji (1) et (1) ev (1) ev kadınları (1) fan (1) fang shui (1) fang shui mekan tasarımı (1) fileto (1) fındık (1) fırın (1) fıstık (1) gargara (1) gebelik (1) gece (1) gevrek (1) gögüs (1) görünmezlik pelerini (1) göz altı halkaları için (1) göz kalemi (1) gül (1) gıda ölçüleri (1) hamile (1) hediye (1) hepatit (1) hindi (1) ilaç (1) kahve (1) kakao (1) kalem (1) kapıda (1) kazanç (1) kağıt (1) kelebek (1) kgelir (1) kil maskesi (1) kozmetik (1) krem (1) krema (1) kremler (1) kristal (1) kulak ağrısı (1) kurabiye (1) kömür (1) kütük puflar (1) lezzet (1) light (1) lkelerden kurtulma yöntemleri (1) mantar (1) maymun.adem ve havva (1) merhem (1) meyan kökü (1) meyve (1) mutfak ürünleri (1) mutfakta kullanılan ölçüler. (1) muz (1) nefes (1) oje (1) operasyon (1) pane (1) para (1) parfüm (1) pembe maske (1) pet şişeden çanta yapımı (1) peynir (1) plates topu (1) pul (1) renault latıtude (1) rende (1) renkler (1) resim (1) resim kalemi (1) ruj (1) selülit gidericiler (1) sigara (1) silgibardak (1) silikon kek kalıbı (1) soğan (1) soğan'ın faydaları ve zararları (1) soğanın özellikleri (1) spor (1) stres (1) sürahi (1) süt (1) sıkılaştırıcı bakım (1) sıkıntı (1) takılar (1) tansiyon (1) tavuk (1) taşan rujlar için (1) tezgah (1) tutuklama (1) un (1) uzman (1) vefat (1) yara (1) yağ (1) yemek (1) yeryüzü (1) yumurta yağ (1) zeytinyağı (1) ÖYKÜ (1) ÜZÜM SİRKESİ (1) çanta asacağı (1) çerçeve (1) çeşni (1) çikolata (1) çiçek (1) çocuk (1) ölüm (1) ülser (1) Şeker Hastalığı (1) ŞİFALI BİTKİLER (1) şike (1)